Monday, January 4, 2010

2010 dan Tukar rumah baru

Salam Semua...

2010 tahun baru ni aku pun dengan penuh keazaman tukarlah jugak rumah baru utk blog nih.. akan tetapi dengan keterorr-an aku yg sikit bangat maka hilanglah segala setting yang dulu AIYYAKK penat nak set balik.. tu pun blom habis buat lagi..since aku dah semakin sibuk..plus movement semakin slow he he.. perut makin besar..

Tahun ni minat kaler oren...so everything nak kaler oren...he he mentang-mentanglah tahun harimau..banyak benda aku duk pk dalam kepala ni..insyallah semua idea akan di curahkan di sini sikit demi sikit....smlm berpeluang pegang kepala baby yang terbonjol kat perut ni (well i think it's his head lah).. tak sabar nak bersalin.. nak enjoy life as a mother...dah penat jadik pegnen lady ni..ada lagi 80+ utk bersalin.. aku rasa lama sgt tu...6 Jan ada med cek up lagi...aku nak amik cutilah.. sesajer...he he..

Dah lambat ni nak chow dulu... daa..

2 comments:

  1. waaa... oreennn.... thn baru .. rumah baru.. sat lg terima orang baru...-rzlena

    ReplyDelete
  2. sakit mata lah oren tu.. ni tukar lagi rumah baru

    ReplyDelete