Friday, March 12, 2010

Cop mohor Mr Vincent


So cute :) kan? actually pernah terjumpa yg kaler merah but dh lupa blog sapa yg aku baca.. so just manage to grab this black white and orange version lah...anyway mmg nampak beno cop mohor Mr Vincent ni ha ha.. tak sangka plak ada brand name ni (jakun sebentar)

Owwwhh daku menanti hari macam2 dalam kepala ni... macam mana agaknya aku akan bersalin ek? air ketuban pecah ke? or sakit sampai berjam-jam...uuuuhh cannot imagine..

Okeh tak mo pk sangat nanti tension plak + stress....Ha esok punya tugas besar kemas bilik Juniour...I mean bukan nyer tak ready lagi tapi sesajer nak buat last minutes touch up..perabot ala kadar jer tak banyak sgt memandangkan aku akan berpindah ke rumah sewa selepas pantang nanti..

Alhamdulillah petang tadi hujan setelah sekian lama Alor Setar ni panas terik..sejuk sket suasana... actually aku dh mula rasa tanda2 nak bersalin like Jr dh gerak ke tempat paling bawah now menyebabkan aku akan slalu rasa nak terkencing like 4-5 kali ke toilet dlm masa 1/2 jam...kaki plak dh membengkak 2-2 belah.. so tidur kena letak 3 bantal kat kaki tu utk elak kan dia membengkak lagi keesokkannya-sakit tau bila solat especially bila duduk tahiyat uuuhhh rasa mcm kulit kaki yang mengembang tu bakal meletup bila2 masa..

Rite now.. rasa takut nak bersalin & teruja nak tengok baby tu sama banyak jer percentage dia..

Juniour.. macam mana yah?

Xoxo

1 comment: