Sunday, May 27, 2012

Interview

owwwww. terjumpa 1 drafted story for last 2010.. ntah ler psl apa tak publish.. but any how aku tetap nak publish jugak...


OLD STORY OF MINE...drafted on  June 2010

"Hmm....nak masuk keja 1st July ni ingat kan tak dak interview.. tetiba bakal boss suh pi interview gak..tak palah since this session just to cover up the in ternal procedure. I'm sure all branches already knows me well.

Tak sabar rasanya nak masuk ke alam pekerjaan kembali.. dah boring katak 3 bulan bertapa di rumah, mati idea.. otak tak berkembang sangat etc...dah biasa kerja mmg mcm ni lah perasaannya...

Tapi besssht sesangat dapat main dengan W lama2.. now dia dah mula kenal Ummi dia..(ntah ler kejap aku bahasakan diri mama, kejap mummy, kejap mak, kejap ibu-tengoklah mana yang lekat). My mom tak reti nak sebut W.. akhirnya the whole family paggil W as S (pronounce-Shawn. And aku tetap panggil dia S.W..biaq panjang tapi ada makna :). W akan dapat stroller weekend ni.. bermakna aku akan ada peluang cerah utk bawak dia jalan2 shopping etc..(dia sudah manyak berat mau dukung slalu -penat weh!!)

Saat aku typing this story, we both ada kat Antarabangsa.. dah masuk minggu ke 2...tadi Papa Wannounce nak hantar balik Kedah on Saturday ni ...Yeaahhhh!!!! aku menjerit girang dalam hati :P bukan tak suka duduk sini tapi boring sesangat sbb nobody in d hse if Papa goes to work..tggal aku dgn W jer bercengkerama sampai kul 7pm baru Papa dia balik amik alih tugas jaga W"

No comments:

Post a Comment