Monday, March 15, 2010

What if..

Semalam bestttt....dapat main dgn anak sedara pompuan yang paling kecik (7 months) kat rumah- Nur Khairina -Anak abang sulungku . Dia sungguh suka dengan Mak Ngah dia ni.... especially bila aku dirikan dia atas perut ...gelak besar dia...aku layan blues lah sronot tgk baby gelak mengekek.. layan punya layan tetiba mak aku berkata sesuatu yang aku rasa agak nak terperanjat:

" Mak: Hah tu suka sangat tu sure kat dalam tu geng dia "

Aku terkedu sambil terpikir.. what if Junior is a baby girl? selama ni aku duk terbayang2 Jr going to be a boy since many times scanning done at Gangga Clinic, Doc will said it's a boy..mungkinkan scanning machine tu salah bagitaw jantina? That's y my baby size so small sbb dia pompuan???Aku dh prepare everything towards having a baby boy.. including nama...so far tak pernah plak terpikir nama baby girl...so up to saat ini aku masih dok terpikir.. what if....

Hmmm...kepingin btoi aku dengan baby boy...hmmm...

No comments:

Post a Comment