Wednesday, May 12, 2010

My boy after 1 month...

Hi All,

Lama gak on-off updating this blog..well i must enjoy this long holiday to the fullest..promise to write daily when starting July 2010..another 7 days to go for pantang.....do I strictly follow pantang rules? he he ... only me-myself know..and so my mom (pot-pet pot pet.. jgn minum air banyak...)

Alor setar ni panas gilererrr.memang aku slalu tewas dgn godaan air kosong... nikmat tul bila dapat teguk 1 mug air suam.. terasa macam nak minum lagi... tapi like usual my mom will ehem-ehem to me...so tak jadi nak refill air

Dah masuk 37 days berpantang ni aku dah mula jemu makan nasi dengan ikan rebus (which use to be my favorite masa mula2 pantang dulu). Fyi ikan kering langsung aku tak sentuh.. tekak tak lalu nak telan lah..ha ni nak citer sket pasal kes aku minum air kopi last 2 weeks...punyalah teringin nak minum so aku pun minum lah sampai 3 cawan ...mula2 my mom tak kasi but then maybe kesian kot so dia tutup mata jer tengok aku duk minum  kopi tu...siap ingatkan kan aku yang kopi boleh sebabkan pengeluaran air susu badan tersekat2 nanti..but aku as usual degil gak nak amik risiko :) as result last week aku demam sebab bengkak susu *sigh
Teruk beb demam tu.. aku tak larat nak wat apa2 pun... siap dengan pening kepala semua cukup....kesian swarv..aku terpaksa buat dono sbb tak larat sesangat...So you guys out there ingat yer jgn minum kopi during pantang period nanti seksa bengkak susu....

hmm...got nothing more to share.. enjoy SWARV's pix di usia 1 month :D

ehhh apa derang buat ni?? kenapa aku di bungkus???

Let me out!!! let me out!!! let me out!!!!

















XOXO

3 comments:

  1. org bungkus kaki particularly..awat hg bungkus tangan? makin cerah dah anak hang kannnn

    ReplyDelete
  2. Tangan dia suka mengaru2 muka...susah mau kasi tidur...tu plak kuku cepat sgt panjang slalu ler luka mata dia tu

    ReplyDelete
  3. cerah lah sikit kulit dia dari aku ni...alhamdulillah

    ReplyDelete