Monday, January 3, 2011

2011 - hari ke 3 di rumah baru

Selamat tahun baru 2011....juga sejarah utk aku starts to leave as an independent single mom (i mean single sbb berjauhan dari Papa Sheaun). Lokasi rumah kali ni saja jer aku pilih tempat tersorok sket dari arus pembangunan sbb si Sheaun ni very sensitive to asap and habuk-selalu jek dapat selsema or batuk klu bawak dia ke tempat org ramai. baru hari ke-3 di sini...Papa Sheaun masih sibuk betul kan itu ini demi untuk keselesaan anak lelaki tunggal nyer.. not badlah the neighbours pun very friendly especially Abg Nik and Kak Nah-they help us alot especially to get the house (rumah sewa jer- I'm dreaming to get my own houselah!!!)

Besok Papa Sheaun dah nak balik...meaning me and Sheaun will starts our "alone" world... Im thinking of buying notebook and getting internet so tak ler boring sgt menjelang saat Sheaun sudah tido..

Ha.. lupa plak nak story.. petang semalam Papa belikan goreng pisang and aku pulun makan sorang2 tanpa share with him... at last semalam aro 10pm.. perut mula meragam...lepas ke toilet aku ke sink plak muntahh2.. huh very menyeksakan....I DONT LOIKE....ropanyer aku keracunan makanan dek merembat goreng pisang tu sorang2 (baru dapat pengajaran ayat-next time makan kena share so that klu sakit perut bleh tanggung ramai2).. ni gambar2 masa tggu barang datang dari kulim...enjoy

 Rumah kosong lagi menunggu Papa bawak barang dari Kulim. Notice tak Sheaun tengah tido kat buai....
 hmm... lena di ulit mimpi (eehh budak2 dh pandai mimpi ke?)
 Sheaun tido kena ada bantal peluk aka bantal busuk dia
 Mom.. i like my new play mat
Saya nak merangkak lah pulak...


xoxo

5 comments:

  1. waa pindah rumah..kat mana?
    lagi satu kalau sheaun tido buai..bawah tu lapik bantai besaq or toto or apa2 yang tebai sbb if anything ada something yg sambut..seriyau woooo tambah kalau jenih tidoq lasak ni

    ReplyDelete
  2. Zeq,...hubby u tu dok kulim ka.....kalau mai kulim tu..mai singgah umah ummi tau...la ni zeq dok mana...

    ReplyDelete
  3. Baya- thanks, ada tu 2 bantal beso kaler hijo+oren slalu ler letak bwh buai masa sheaun tidoq. Aku pindah dok kepala batas.

    Ummi- Dulu aku duduk kulim kat Taman Dahlia (dekat Poon Soon Motel depan Petronas). Hubby mmg ada rumah sana...now rumah tu ada prob kena do major maintenance so lambat ler nak siap semua tu sbb dia keja kat Subang-stay Antarabangsa)

    ReplyDelete