Sunday, October 7, 2012

Aiyaiyaiyaiyai...

lama menyepi nih.. tak dak apa nak update sebenaor nyer... he he..just no story bout en SWARV kita ... dlm mggu ni ( i mean last weeklah) sh 3 taska dia harungi....setelah 1 bulan 1/2 kat tadika baru dia still tak dapat suaikan diri.. sampai hari terakhir aku hantar dia nangis jer nak ikut balik... then after luch tadika call bgtaw my prince nangis tak henti since 12pm... oooowwhh sgguh terseksa jiwa raga mendengarnya!!! ku pecut keta 120 pd jalan biasa supaya cepat sampai- sib baik tarak polis he he.. so jadiknyer hari tu (nasib baik friday) aku keja 1/2 day secara haram tanpa bgtaw boss... oh tidakkk- tak kan ku ulang....

then taska kedua ku hantar SWARV.. amat suka dgn suasa cikgu dan pekerja yg menutup aurat dan pengajaran sekolah lebihkan kepada islamic way.. tapi sayang sgguh dia tutup Jumaat Sabtu plak.. huh.. aku siap buat rayuan kat owner minta dia consider buka jumaat tapi dia pun ada alasan tersendiri- belum ada kemampuan pekerja.. huhuhu...then jmaat lepas SWARV ke taska ke-3-yang operation nyer 7 hari / week 24 hours... ha nah.. sma dengan operasi taska dia yg lama masa kat alor setar dulu...aku cukup puas hati dengan kebersihannya.. masa amik wazif petang tu dia OK OK jer...but tak taw psl apa dia mcm nak demam.. maybe sbb tukar sana sini kot ...

KENAPA aku tukar byk taska? he he. as told in d earlier paragraph- SWARV tak dapat sehsuaikan dirinya dgn persekitaran belajar jer.. yelah dia kan baby lagi.. (he always a baby to me) mana nak tahan kna belajar dlm kelas.. dia biasa lari sana sini.. tetiba kena paksa dok dlm kelas.. kesian SWARVku...ni sape nyer keputusan nak tukar dia dari taska ke tadika??? tanya papa dia.... dah jadi mcm ni ummi jugak dia nak salahkan...jgn harap lah saya nak berdiam diri lagi lepas ni...I'll fight for my prince!!! saya tak kesah saya yang susah tapi my prince deserve a better situation kot!!!!

Pergghhh ayat!! mcm nak gadoh besar... sajer jer kata mcm tuh... peace no war yer...

xoxo

No comments:

Post a Comment